Skolesekretær til Ordrup Skole

På Ordrup Skole søger vi en skolesekretær til administrationen for skole, GFO og Klub pr. 1. december 2024 eller gerne hurtigst muligt. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer i 42 uger, idet administrationen følger skolens ferieplan bortset fra 1. og sidste uge i skolesommerferien. Dvs. den gennemsnitlige arbejdstid vil være 34,38 timer pr. uge.

Har du lyst og mod på at indgå i et velfungerende samarbejde omkring de mange administrative opgaver, som en moderne skole byder på, hører vi gerne fra dig senest den 21. oktober 2024.

Administrationen er skolens hjerte og vi stræber efter, altid at møde vores besøgende – såvel interne som eksterne – med smil og overskud.

Stillingen indeholder primært følgende opgaver:

• Økonomiopgaver, herunder bogføring af fakturaer fra skole, GFO og klub
  • Udbetaling af kontant udlæg samt kontrol med bankkonto
  • Udlån af lokaler til foreninger mv.
  • Udbetaling af diæter og rejsegodtgørelse
  • Arrangementer
  • Opdatering af hjemmeside
  • Løbende sekretæropgaver

Vi forventer, at du:

• Har en relevant kommunal uddannelse eller mod på at tage en sådan
  • Har en smilende og fleksibel tilgang til alle elever, forældre, medarbejdere og gæster på skolen
  • Kan holde hovedet koldt i travle tider
  • Har gode IT-kundskaber – gerne med kendskab til AULA, MS Officepakken, KMD Opus og Prisme
  • Har flair for tal og en logisk / struktureret tilgang til dine opgaver
  • Kommer med nye idéer og bidrager til skolens udvikling

Vi kan tilbyde:

• En travl og alsidig hverdag
  • Gode muligheder for udvikling alt efter dine interesser og kompetencer
  • En attraktiv arbejdsplads med dedikerede medarbejdere og ledere, hvor vi er sammen om at løse opgaverne.
  • Sparring og netværk med skolesekretærerne på de øvrige 11 skoler i Gentofte Kommune

Hvis du synes ovenstående lyder spændende, vil vi rigtig gerne høre fra dig - uanset om du er nyuddannet eller har mange års erfaring. Du er velkommen til at kontakte os, inden du søger, hvis du har spørgsmål eller gerne vil besøge os.

Løn og ansættelse følger gældende overenskomst, og vi indhenter straffe- og børneattest.

Kontakt administrativ leder Sørine Langkjær Berg på mobil 3114 7652 eller skolens kontor på 3998 5959, hvis du har spørgsmål til stillingen. Du kan læse mere om os på www.ordrupskole.dk

Startdato: 1. december 2024 eller gerne før.

Ansøgningsfrist: 21. oktober 2024. Samtaler forventes afholdt den 24. oktober.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst

Sørine Langkjær Berg
Administrativ leder
slbe@gentofte.dk

Ansøgningsfrist: 21. oktober 2024 klokken: 23:59

Stillinger i Gentofte Kommune er som udgangspunkt på fuld tid. Vi er en fleksibel arbejdsplads, og andet timetal kan eventuelt aftales.

Se stillingsopslaget og ansøg her.